15 oktober 2015

Over BlueLine


Balk-overblueline2


De telecomsector gaat naar een nieuwe fase. De SAC verdwijnt langzaam voor een recurring model, waarin een vaste fee voor service steeds meer de maatstaf gaat worden. De componenten ‘connections’, ‘devices’ én ‘clouddiensten’ worden gecombineerd tot een nieuw businessmodel. Dit nieuwe model biedt veel mogelijkheden tot het genereren van een gezonde businesscase voor alle betrokken partijen. Eenmaal aangekomen na deze reis heeft de reseller zich omgedoopt tot een Managed Service Provider (MSP): een aanbieder van een rijk pallet aan producten en diensten, die zijn klanten en medewerkers daarmee helpt optimaal en efficiënt te presteren.


MxM Blueline is gestart om resellers te met de juiste media, content, events en marketing tools te helpen de transitie te maken. In januari 2017 zijn de media activiteiten van MxM Blueline ondergebracht bij de publisher/ contentprovider Magenta te Wijchen met de magazines TBM en Connexie. Het platform MSP24 van MxM Blueline verschijnt online op TBMnet.nl en als katern in TBM Magazine.


BlueLine heeft als media-, en contentbedrijf de missie de zakelijke reseller te helpen met de reis naar de volgende fase waarin naast verbindingen, ook business applicaties en clouddiensten verkocht en geïmplementeerd gaan worden.

De eigen media die MxM Blueline hanteert is het platform MSP24 dat 6x per jaar verschijnt als katern in TBM Magazine


BlueLine biedt de zakelijke reseller verschillende serviceproposities (MxM-diensten) die helpen met het verbreden en verdiepen van zijn businesscase.


Dit zijn de MxM-diensten waarover MxM Schrijft in haar media MSP24 ( katern in TBM Magazine/.nl) . New Business voor ICT resellers op weg naar MSP:

  • Verkoop en servicen van Applicaties en Clouddiensten…
  • Het aansluiten van Energie…
  • Financial Services zoals Leasing…
  • Hardware as a service…
  • Managed Mobility Services (MMS)…
  • Lifecycle Management…
  • Integration Services…